Metropolitan Expo, Αθήνα | 24 Νοεμβρίου 2018 | 13 Ομιλητές | 4 Πάνελ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ
Το 2ο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας που διοργανώνει το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο της Ελλάδος, φιλοδοξεί να καθιερωθεί ως η κορυφαία πλατφόρμα διαλόγου και γνώσης για τον κλάδο της φιλοξενίας στην Ελλάδα.
Κορυφαίοι επιχειρηματίες, ξένοι και Έλληνες ειδικοί, εξέχουσες προσωπικότητες της ακαδημαϊκής κοινότητας καθώς και διεθνώς αναγνωρισμένες συμβουλευτικές εταιρείες, ενημέρωσαν τους ξενοδόχους και επαγγελματίες του κλάδου, για όλες τις νέες τάσεις και εξελίξεις της παγκόσμιας ξενοδοχειακής αγοράς.
ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
- "Data is the new Oil": Χρησιμοποιώντας δεδομένα για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας των επισκεπτών και την αύξηση των ξενοδοχειακών εσόδων.
- "Getting Digital": Αξιοποιώντας τα νέα ψηφιακά κανάλια πώλησης και διάθεσης του ξενοδοχειακού προϊόντος.
- "Επενδύσεις στον ξενοδοχειακό κλάδο": Τάσεις και Εμπόδια.
- "Οικονομία Διαμοιρασμού": Τι μπορούν να μάθουν τα ξενοδοχεία από τον ανταγωνισμό των βραχυχρόνιων μισθώσεων.
Περισσότεροι από 500 ξενοδόχοι και επαγγελματίες του κλάδου που συμμετείχαν στο 1ο και το 2ο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν και να ανταλλάξουν σκέψεις με κορυφαίους ομιλητές που εκπροσωπούν μερικές από τις ισχυρότερες μάρκες στον κόσμο στον τομέα του τουρισμού όπως το Marriott International, Best Western Hotels & Resorts, TUI, Phocuswright, ReviewPro, Ξενοδοχείο Ecole de Lausanne, 25 Hours Hotels, Expedia Group, Google κ.α.
ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ
ATHENS
Metropolitan Expo A.E.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Φορέας Διοργάνωσης Φόρουμ:
ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΟΣ
Σταδίου 24, T.K. 105 64, Αθήνα
Τ.: 213 2169982 | F: 210 3221422
E: grhotels@grhotels.gr
www.grhotels.gr