Αναλύτρια αγοράς ΕΜΑΑ, Phocuswright Inc.
Αναγνωρισμένη αυθεντία στη δημιουργία και βελτιστοποίηση εσόδων, στα ανοίγματα, στη διανομή, στο ψηφιακό μάρκετινγκ, στην αξιολόγηση επιχειρηματικών δραστηριοτήτων, στον στρατηγικό σχεδιασμό και στην εκπαίδευση, η Cristina έχει συνεργαστεί με επιτυχία με παγκόσμιους και περιφερειακούς ομίλους ενισχύοντας και βελτιστοποιώντας την απόδοσή τους στην παγκόσμια αγορά.
Η εμπειρία της Cristina καλύπτει πάνω από 20 χρόνια στον κλάδο της φιλοξενίας σε ολόκληρη την περιοχή της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής. Ξεκίνησε ως στέλεχος πωλήσεων για τη Le Meridien Hotels στο Παρίσι, συνέχισε στις πωλήσεις cluster για τη Hilton Hotels στο Παρίσι και, στη συνέχεια, εντάχθηκε στην ομάδα ανοίγματος του Rezidor Hotel Group ως επικεφαλής των τμημάτων πωλήσεων, συσκέψεων και εκδηλώσεων για ένα ξενοδοχείο αεροδρομίου. Η μετεγκατάστασή της στο Ντουμπάι συνέπεσε με τη μετακίνησή της στη διαχείριση εσόδων στο Radisson Blu Hotel στο Dubai Media City, όπου αργότερα προήχθη σε Περιφερειακή Διευθύντρια Βελτιστοποίησης Εσόδων με ευθύνη για τριάντα μονάδες.
Πιο πρόσφατα, η Cristina ηγήθηκε των ομάδων πωλήσεων, εσόδων, διανομής και ψηφιακού μάρκετινγκ για την HMH Hospitality Management Holdings. Κατέχει μεταπτυχιακό δίπλωμα (DESS) στο διεθνές εμπόριο, μεταπτυχιακό στη διεθνή οικονομική και δύο επαγγελματικές πιστοποιήσεις: CRME, και CHDM, από την HSMAI (Hospitality Sales and Marketing Association International). Η Cristina προσφέρει στην ομάδα έναν μεγάλο εύρος γνώσεων και μια ολιστική προσέγγιση στις πωλήσεις, τα έσοδα και τη διανομή.