Travel blogger and Marketeer
Στο επίκεντρο των οδηγών του Kash πάντοτε ήταν και είναι να δείχνει στους αναγνώστες πώς να ταξιδεύουν με στυλ και βάσει προϋπολογισμού. Έτσι, είτε πρόκειται για να ανακαλύψουν έναν ξενώνα πολυτελείας στη Μαδρίτη, ένα οικονομικό boutique hotel στο Άμστερνταμ, να βρουν τα καλύτερα cicchetti στη Βενετία ή ποιες μοναδικές εμπειρίες πολιτισμού μπορούν να ανακαλύψουν στο Βερολίνο με «σφιχτό» προϋπολογισμό – θα τα βρουν όλα σε ένα blog.
Ο Kash έχει δημοσιεύσει στους New York Times, τον Guardian, το Vanity Fair και το National Geographic. Ήταν το πρόσωπο της διαφημιστικής εκστρατείας της Άνοιξης 2015 για τον Εθνικό Οργανισμό Τουρισμού της Ιαπωνίας, ένα έργο που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το Lonely Planet. Ο Kash ασχολείται επίσης με το τουριστικό digital marketing, ενώ έχει αναπτύξει πολλές βραβευμένες καμπάνιες storytelling: Blogville για την επαρχία Emilia Romagna, Blogmanay για το Visit Scotland/Unique Events, και πρόσφατα εγκαινίασε ένα έργο storytelling σχετικά με την Τέχνη του Δρόμου (Street Art) στη Γερμανία σε συνεργασία με το Εθνικό Γραφείο Τουρισμού της Γερμανίας. Ο Kash έχει συνεργαστεί με την Toposophy σε διάφορα έργα μεταξύ των οποίων στην καμπάνια “Who do you think you are?”, που του ανατέθηκε από τον Δήμο Αθηναίων.
Εταιρική ιστοσελίδα: http://www.budgettraveller.org