Influencer and Thought Leader on Customer Service, Customer Experience & Hospitality TBC
Ο Micah Solomon είναι μία προσωπικότητα σημείο αναφοράς παγκοσμίως στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών, της εμπειρίας του πελάτη, της εταιρικής κουλτούρας και της φιλοξενίας και είναι Thought Leader στους τομείς της επιχειρηματικότητας και της καινοτομίας. Είναι συγγραφέας πολλών bestseller, σύμβουλος και βασικός ομιλητής σε συνέδρια, τα βιβλία του έχουν μεταφραστεί σε περισσότερες από 12 γλώσσες και έχει λάβει πολλά βραβεία.
Ο Micah είναι τακτικός αρθρογράφος στο Forbes.com και αρθρογραφεί τακτικά στα περιοδικά Inc, Bloomberg BusinessWeek, CNBC και στο Harvard Business Review. Με έντονη επιχειρηματική δράση, ο Micah δημιούργησε τη δική του εταιρεία που κατέχει ηγετική θέση στον τομέα της παραγωγής και της ψυχαγωγίας, ενώ ήταν από τους πρώτους επενδυτές στην τεχνολογία Siri της Apple.
Η πολύπλευρη πείρα και εξειδίκευση του φτάνει μέχρι και την εμπειρία των ασθενών στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης (ήταν ο βασικός ομιλητής στη Διάσκεψη Κορυφής για την εμπειρία των ασθενών στην κλινική του Cleveland), το retail, την αυτοκινητοβιομηχανία, τις κατασκευές, την τεχνολογία, τις τραπεζικές και οικονομικές υπηρεσίες, τα νομικά και τον κλάδο της φιλοξενίας. Ειδικότερα ο κλάδος της φιλοξενίας αποτελεί το αντικείμενο έρευνας του τελευταίου βιβλίου του ‘’The Heart of Hospitality’’: Great Hotel and Restaurant Leaders Share Their Secrets, το οποίο προλογίζει ο Herve Humler, Πρόεδρος και COO της Ritz-Carlton.