Αναλύτρια Αγοράς, EMEA
Με απαράμιλλες γνώσεις σε θέματα δημιουργίας και βελτιστοποίησης εσόδων, ανοιγμάτων, διανομής, ψηφιακού μάρκετινγκ, επιχειρηματικής αναθεώρησης, στρατηγικού σχεδιασμού και κατάρτισης, η Cristina έχει συνεργαστεί με επιτυχία με παγκόσμιους και περιφερειακούς ομίλους πολλών εμπορικών σημάτων, βελτιώνοντας τις επιδόσεις τους στην παγκόσμια αγορά.
Η Cristina έχει περισσότερα από 20 χρόνια εμπειρίας στον κλάδο της φιλοξενίας σε όλη την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική. Ξεκίνησε ως στέλεχος πωλήσεων για τα ξενοδοχεία Le Meridien στο Παρίσι, συνέχισε σε ρόλους πωλήσεων για τα ξενοδοχεία Hilton στο Παρίσι και στη συνέχεια εντάχθηκε στην εναρκτήρια ομάδα του Rezidor Hotel Group, όπου ηγήθηκε των τμημάτων πωλήσεων, συναντήσεων και εκδηλώσεων για ένα ξενοδοχείο αεροδρομίου. Η επανατοποθέτησή της στο Ντουμπάι συνέπεσε με τη μετάβαση στη διαχείριση εσόδων στο ξενοδοχείο Radisson Blu στο Dubai Media City, όπου αργότερα προήχθη σε Περιφερειακή Διευθύντρια Βελτιστοποίησης Εσόδων, έχοντας στην ευθύνη της τριάντα ακίνητα.
Στον πιο πρόσφατο ρόλο της στον τομέα των ξενοδοχείων, ηγήθηκε των ομάδων πωλήσεων, εσόδων, διανομής και ψηφιακού μάρκετινγκ της HMH Hospitality Management Holdings. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου (DESS) στο διεθνές εμπόριο, μεταπτυχιακού τίτλου στα διεθνή οικονομικά και κατέχει δύο επαγγελματικές πιστοποιήσεις: CRME και CHDM, από το HSMAI (Hospitality Sales and Marketing Association International). Η Cristina φέρνει έναν μεγάλο πλούτο γνώσεων στην ομάδα και προσφέρει μια ολιστική προσέγγιση στις πωλήσεις, τα έσοδα και τη διανομή.