Senior Manager, Digital Field Marketing, Southern Europe, Marriott International
Ο Παύλος Φωσκολάκης είναι ειδικός στο digital μάρκετινγκ. Έχει γεννηθεί και μεγαλώσει μέσα στα ξενοδοχεία, έχει ταξιδέψει σε όλο τον κόσμο και ζήσει σε έξι χώρες.
Διαθέτει πιστοποίηση από μερικούς από τους κολοσσούς της βιομηχανίας του digital marketing, όπως η Google, το Facebook και το LinkedIn.
Την τελευταία δεκαετία, ο κ. Φωσκολάκης ακολουθεί μια διαδρομή στο μάρκετινγκ κοντά στους μεγαλύτερους πρωτοπόρους στον ξενοδοχειακό τομέα, τα Starwood Preferred Guest Hotels & Resorts, που τελευταία εντάχθηκαν στη Marriott International, τη μεγαλύτερη ξενοδοχειακή εταιρεία παγκοσμίως, η οποία διαθέτει περισσότερες από 6.000 ιδιοκτησίες σε 122 χώρες.
Στην τρέχουσα θέση του, ο κ. Φωσκολάκης είναι επικεφαλής μιας ομάδας ειδικών στο digital μάρκετινγκ, όπου χτίζει ένα δίκτυο αριστείας στο μάρκετινγκ, και μια εταιρική κουλτούρα του καλύτερου στο digital μάρκετινγκ στην κατηγορία, για 47 ξενοδοχεία και resorts σε 12 χώρες.
Ορόσημο στη διαδρομή του αποτελεί το κορυφαίο δείγμα της ελληνικής φιλοξενίας –το Ξενοδοχείο Grande Bretagne–όπου ο κ. Φωσκολάκης είχε την ευκαιρία να διερευνήσει διαφορετικά τεχνολογικά εργαλεία και πλατφόρμες, συνδυάζοντας τις ψηφιακές με τις παραδοσιακές τεχνικές μάρκετινγκ και εστιάζοντας ακόμη περισσότερο στην εμπειρία του φιλοξενούμενου.
Τα τελευταία χρόνια έχει εστιάσει στο destination marketing (μάρκετιγκ προορισμών), προωθώντας την Ελλάδα, καθώς και στο brand marketing, προωθώντας το χαρτοφυλάκιο του The Luxury Collection.